Bir hayali gerçekleştirmek…

Hayal işte adı üstünde hayal…Onu gerçekleştirmek, topraklamak, belki ekmek, büyümesi için üzerinde çalışmak, konuşmak, düşünmek, koşturmak…Bir hayali gerçekleştirirken işte böyle hallerden hallere sürükleniyorum.

Aklımda aslında tam da bunlar vardı. Bir gün, bir yerde, perdemi aralayacağım ve sadece seyretmek için seçtiğim manzarama bakacağım, birkaç mevsim önce diktiğim boy attıkça neşelendiğim ağacıma bakacağım, hayvanlarımın nefes verdikçe havayı buhurlandıran nefeslerine bakacağım ve öylece duracağım.

Bir gün böyle bir an yaşarsam, bu hayali sadece bu an için gerçekleştirdiğimi bileceğim. eminlik noktasında, hakikatimde duracağım.

Düzene, rahatıma, sabah 8 akşam 6 işime karşı çıktım. Kedilerimin birini bir eve diğerini başka eve koydum. Bugün ineklerimizden biri doğum yapamadı, bebeğimizi kaybettik, sonra da ineğimizi kaybettik. Koliler istediğimiz gibi olmuyor. Şöyle kendi başıma geçirdiğim birkaç dakika bile ‘aman işler var, napıyorum, hemen çalışmam lazım’ fazla geliyor. Kabuk çatlatmak kolay mı? Kabuklarımı çatlatıyorum, kabuklarımı atıyorum. Bazen nerde durayım, ne yapayım bilmiyorum.

Sonra hayaller geliyor aklıma, işte size bahsettim o perdenin aralanmasına gidiyor kalbim, gönlüm ısınıyor, ılık oluyor. Sakinleşiyorum. Tekrar teslimiyet, herşey olması gereken zamanda olması gerektiği gibi oluyor.

Ah o topluluklar, ah o tatlı dostlar, ah o hatır sormalar. Onlara bir kere daha şükür, her daim şükür…

İşte böyle geçiyor günler, bir hayalin peşinde evet…
Özgen
Bir Cevap Yazın

